2011-12-13 ? 01:04:38

Nya fast gamla pärlan

Som ni kanske kommer ihåg så föll ett träd över min pärla när första snön kom. Ringde mitt försäkringsbolag Folksam och allt gick så himla smidigt. Fick ett ärendenummer att lämna till lackeringsfirman och sen flöt allt bara på. Lämnade in bilen på Kiruna lack och bilskadecenter och efter 10 dagar fick jag tillbaka min pärla. Vackrare än ny! De gjorde ett helt otroligt arbete! Idag fick jag brev från Folksam och de bad mig anmäla hur många dagar min bil varit inne på lagning för jag ska tydligen få 100 kronor i ersättning per dag den varit borta för att jag valt att inte ta hyrbil. Så 1000 kronor ska jag få tillbaka! Måste säga att Folksam har skött detta hur snyggt som helst och jag är så nöjd med min bilförsäkring! Det är värt när skadan väl är framme!
Kommentarer
Åsa

Hej,

Vad roligt att hitta ditt inlägg och få läsa om din positiva upplevelse med vår skadereglering. Det är alltid lika härligt när man får ta del av upplevelser ifrån nöjda skadekunder, så det tackar vi för.

Jag passar på att önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År!

Vänlig hälsning/

Åsa, Folksams webbkundtjänst

2011-12-14 @ 11:01:09
URL: http://www.folksam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!