2011-12-19 ? 00:24:25

Pyssel önskas

Jag längtar så efter lite olika projekt att sysselsätta mig med. Först och främst vill jag ha hit min symaskin från NLT och börja sy babyhättor. Både rosiga och de med mer samisk design!
Jag skulle vilja ha ett Tilda angels pysselset också. Helst beach ladies. Ser så himla råmysiga ut!
Sedan skulle jag vilja hitta nå schyssta möbler att måla och göra om. Kollar kiruna.cc varje dag men hittar ju inget!!!
Att kunna sticka sådana här små rara vore inte helt fel... Sedan vore det hemskt trevligt att testa på koltsömnad. En till mig och en till syster. Material borde man hitta på Jokkmokks marknad i början av februari.
Men något projekt måste jag börja med snart!!
Kommentarer
Andie - med pyret i magen

Åh den där byrån skulle stå riktigt fint här hemma i trädkojan kan jag lova! :-D

2011-12-19 @ 20:26:37
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!