2011-12-03 ? 13:35:20

Tusen tack för uppvaktningen på min födelsedag!

Igår fyllde jag 23 år. Det kändes verkligen i hela kroppen som att någon digital klocka inombords slog till i magen medan jag sov och ställde in kroppen på att vara ett år äldre än föregående dag. Men vilken underbar födelsedag jag haft! Det är inte ofta man blir så grattat av att man bara fyller 23.
Facebook grattisar trillade in hela dagen. Många många många.
Och jag fick till och med blogginlägg av raraste Andie i trädkojan!
Helt himla otroligt!
Tusen tusen tack för all uppvaktning!
Kommentarer
Andie - med pyret i magen

Det är klart att man ska firas på sin födelsedag!

:-D Det låter helt fantastiskt att du fick en så fin dag.

2011-12-04 @ 00:30:31
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!