2011-12-27 ? 21:09:35

Skötbord

Igår var ju vi och hämtade ett skötbord som vi köpt i andra hand. Den står perfekt i våran avlånga duschrum. Badbaljan fick till och med plats under den. Jag trodde inte först att jag ville ha ett skötbord. I mina tankar var det en stor onödig möbel som inte behövs under någon längre tid. Men denna tror jag nog kan passa bra som toalettbord senare i tvättstugan. Dessutom är det ju hemskt praktiskt att slippa böja sig vid badning och vid byte av blöja. Så jag har ändrat mig!
Men dörren ville åka upp hela tiden men det var ju snabbt fixat med min nya skruvdragare och magnetbeslag från Clas Ohlson!
Letade fram passande skruvar från verktygslådans" bra att ha påse". Tre sekunder senare satt de där de skulle. Ett magnetfäste i skåpet och ett i dörren.
Sedan hängdes det upp en babymobil som min mor och far köpt på IKEA. Nu väntar vi bara på Karatekid. Fint folk kommer alltid sent sägs det väl? Den akademiska kvarten? Den samiska halvtimmen?
Imorgon väntar nästa pyssel. Måste bara få tag i en rundstav så ska ni få se på ett litet projekt som involverar sågande, borrande och målande. Jag känner mig riktigt "Äntligen hemma" fyndig!
Kommentarer
Andie - med pyret i magen

Det här med skötbord var något som maken också var osäker till i början men nu när vi skaffat det så inser han fördelarna med att kunna stoppa undan blöjor och annat så att man samlar allt på ett ställe. Och appråpå babymobilen, en precis likadan har vi köpt till Pyret som vi ska hänga över vårt skötbord... :-)

2011-12-28 @ 19:39:58
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Emma

Väldigt fint skötbord i lite vintagestil :)Hjärtdetaljen gjorde mycket!

2011-12-29 @ 10:03:57
URL: http://drottningchristina.blogg.se/
Lisa

Kan inte låta bli att älska det dära skötbordet! Det e så FINT :D kram

2011-12-29 @ 19:41:13
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!