2011-12-04 ? 10:42:00

Silverkulan

Sedan fick jag ju ett underbart armband av min kära mommo, pappa, mamma och syster. Den samiska silverkulan. Sådana smycken sägs skydda ägaren mot ont. Dessutom är det bra att hänga över barnsängen så inget oknytt kommer och byter bort barnet. Jag har redan dessa som örhängen och halsband. Men det var första gången jag såg den som armband. Så fantastisk vackert!
Dessutom glömde jag ju berätta att jag fick en hälsning via radio också! I fredags den 2 december så fick jag födelsedagshälsning av mamma och pappa via Finnmix i p4.
Kommentarer
Lisa L

Jätte fint ! Och broschen och sjalen va jätte vackra :D kram kram

2011-12-04 @ 11:43:46
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Sofie

så fint armband och gillar det extra eftersom det sägs skydda ägaren, blir ju lite magiskt över det då!

2011-12-04 @ 18:15:58
URL: http://blomstertappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!