2011-02-02 ? 12:47:06

Dansa mitt norrsken, men fråga stjärnorna om när

Jag är inne i en otrolig jobbperiod. Jag får erbjudanden på nya spännande jobb
från alla håll och kanter. Det blir ibland svårt att fortsätta följa den vägen som
man riktat in sig på att gå. Att jag dessutom är trött efter nattarbete gör inte
saker lättare. Det känns som om jag lever under ständig helg. Varenda dag på
ett hotell är som holiday. Jag plumsar runt bland glada människor, arkivpapper
och frukostboxar. Och framför allt en himla massa snö och is. Såklart!
Tankar flyter ihop och blir till tröga klumpar som försöker pressa sig fram igenom
nervbanorna. Framtiden känns lika flytande som norrsken på en natthimmel. Så
länge man visslar så dansar den men försöker man peka ut dess riktning så
försvinner den, dör eller suddas ut.
Jag blir inte klok på mina tankar ibland.
Kommentarer
CJ

Tack söta du! :)

2011-02-02 @ 16:04:46
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!