2011-02-11 ? 21:31:12

Fyll huvudet med musik för att stoppa tankeverksamheten och främja dina drömmar


Det finns bara ett sätt att orka med en sådan här trött vecka. Det hemliga knepet för mig
är att fylla varenda ledig minut med så mycket musik jag bara kan. Ofta kör jag samma låt
flera gånger på repeat innan min hjärna har fått in den ordentligt och jag känner mig mogen
att byta till en ny. Och så fortsätter mina kvällar i musikens tecken. Jag önskar att jag hade
kvar min röda cd-freestyle från tonåren. Då skulle jag lagt mig i sängen bums med favortiskivan
och hörlurar. Skönaste sättet att somna gott på. Men nu får jag nöja mig med youtube på datorn
tills ögonen faller ihop. Gott. nytt. natt. Och angående bilden. Den är från gamla goda röda
cd-freestyle tiden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!