2011-02-26 ? 21:27:19

Hjälp mig välja!!!

Jag behöver råd om hur jag ska göra det bästa av nästa helg. Det finns två alternativ.
Alternativ ett:
Binda upp nya skotern på släpet. Tanka den helfylld och sedan styra kosan mot Rautas.
Det blir en heldag i soligt väder uppe på fjället. Man pimplar, solar, äter ute, dricker kaffe
vid en eld, träffar folk och kör en himla massa skoter. Sedan kommer man hem, tar en bastu.
Fixar hår och fina kläder och tar några öl och helkvällen börjar vart heldagen tagit slut.

Alternativ två:
Kör skotern ner till mina föräldrar och binder istället fast det första flyttlasset med saker och
möbler som ska ner till "nya" boendet på släpet. Vi åker redan på fredag kväll och bär in sakerna
mitt i natten men då har vi istället två heldagar i underbara Norrlångträsk att göra vad vi vill på.
Det har lovat sol och blidväder. Alltså underbara varma dagar i vårt fina hus. På måndag hakar
vi på tomt släp och vänder till Kiruna igen.
Kommentarer
lisa

nee ta nlt nån annan helg, jag ska åka bort över helgen, hehe..ha d bra! Det e bra du börjar packa i tid =) slipper man stressa osv..

2011-03-02 @ 09:49:44
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
evelina

Det blir NLT. Rautaspremiären var ju inte förrän nästa helg och då jobbar ju jag. =)

2011-03-02 @ 19:38:27
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
lisa

okej, skönt att få dit saker! Jag åker bort fredag fm och kommer hem nån gång under dagen på söndag. Ska upp till mamma och pappa, vi ska åka till ikea på lördag,weeeee! Mina släktingar fråm finlan,min moster och mina kusiner ska också dit, så då möts vi upp ungefär halvvägs=)

2011-03-02 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!