2011-02-13 ? 12:41:13

Kyla och skoteravgaser ner i mina lungor

Det fina med Kiruna är att man kan ha skotern direkt ute på gården.
På morgonen dricker man sitt morgonkaffe och tittar ut genom fönstret.
Är det skoterväder så kan man vara på leden 20 min efter. Det vill säga
endast påklädningstid. Sedan kan man göra som vi gjorde denna söndag.
Ta skotern istället för bilen till söndagsmiddag hos mor och far på andra
sidan stan. Åååh livet är allt bra härligt! -21 grader men det stoppade inte
vår premiärtur. Jag är en mycket lycklig kvinna nu. 
Kommentarer
Remade Rehnberg

Vilken fin blogg du har, och vad fint du bor! Så mycket härligare söndagsväder hos er än här nere i Götet!

2011-02-14 @ 10:51:48
URL: http://karinsperspektiv.webblogg.se/
Evelina

Men tusen tackar va glad jag blir! =) Gårdagen var underbar och idag likaså. Hoppas du har en fin dag!

2011-02-14 @ 13:25:42
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!