2011-02-07 ? 21:38:34

Ledbruten men lycklig!

Jag känner mig lite ledbruten efter en hel dag i bilen. Men det är ju bara så värt det när jag
tittar ut från köksfönstret. Imorgon ska jag inhandla ett kapell att gömma pärlan under och sedan
bara måste jag provköra lite direkt! Jag är så galet lycklig över att skotern passade perfekt i släpet
också. Det hade jag inte trott! Men ibland så måste väl saker få flyta fint också. Lite medströms.
Ja men det är en fin trio ute på gården nu. Zoom zoom, Brännan och BC. Och jag är en lycklig tjej.
I söndags var det föresten samernas nationaldag. Den tillbringades på jobbet och jag hade världens
finaste armband på mig. Den är helt nyinköpt från denna duktiga tjej! I <3 it!
Kommentarer
josefine

hehe jaa energi är nice :D hur mår du? Kram!

2011-02-10 @ 14:22:49
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!