2011-01-25 ? 21:23:16

Från min portmonnä till en tavelvägg

Jag kunde inte låta bli att köpa en ny tavla på Myrorna i Skellefteå i
lördags. Det var kärlek direkt när jag såg den. Det var nog färgerna och
fjällen och cirkeln som bildar den skyddande atmosfären över orört landskap.
Den tilltalade mig och kändes lite samisk. Då hade jag inte en tanke på att den
skulle hänga så bra med min andra. Så då kan jag presentera dem båda
samtidigt här och nu. Den nyinköpta Öppet landskap av ARV (Stephen, Staffan,
Stefan? Står väldigt otydligt och google gav inget svar.)
Den till höger är av Elis Aidanpää
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!