2011-01-27 ? 21:49:42

Ny header, ny design, nya tag

Som ni ser har jag pyntat lite. Det skulle aldrig ha skett om jag verkligen inte hade haft en riktig skitdag. Det kändes som att hela min värld rasade samman framför mig. Råkade nypa lite om detta på facebook och då kom räddningen. Snälla Andie gjorde en ny header till mig för att muntra upp mig. Hur urgullig vän är inte hon!? Plötsligt så blev dagen mycket bättre. En sådan vän borde alla ha. Tusen tack Andie! Jag blev så glad så glad så glad att jag inte tror att jag kan tacka dig nog.
Kommentarer
Andie

Varsågod det var så lite så, du har ju pratat om att förnya designen och jag ville leka med photoshop så det blev ju en win-win situation :-D Riktigt glad blir jag ju för att jag lyckats läsa av din smak så att den blev så personlig som jag kunde göra den.Kram på dig.

2011-01-28 @ 14:38:37
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!