2011-01-18 ? 19:00:27

Snölycka, vårlycka, sollycka

Idag strax före lunch bröt sig solens strålar för första gången in genom
receptionens fönster. Ett förtjust sus gick genom rummet och alla började
bländat se ut mot himlen. Och där var den ju. Första solen i jukkasjärvi efter
en mörk vinter. All min mörkerklaustrofobi smälte bort ur hjärtat och ersattes
av svällande vårkänslor. Snabbt avslutade jag mitt pass och tog lunchrast. Länge stod
jag bara där utanför och kände solen skölja över mitt ansikte. För första gången
denna vinter. Det är en sådan lycka. Enkel men överväldigande.
När jag kom hem hade min första prenumeration av Elle dimpt ner i brevlådan
och omslaget var lika fint och vårig som jag känner mig.
Snölycka, vårlycka, sollycka! Perfektion!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!