2011-01-10 ? 08:49:47

Temahotell i norrbotten

Mitt jobb har gett mig ett helt nytt intresse för temahotell och inte visste jag att det
fanns fler sådana här i norrbotten. Av en slump råkade jag trilla in på ett reportage
om Harads på E24´s sida. I Harads finns ett hotell som är byggt uppe i träden som trädkojor
fast med lyxiga hotellrum inuti. De är designade av sveriges främsta arkitekter och det
är inga vanliga trädkojor inte. Du kan välja att bo i ett fågelbo eller varför inte inne i
ett crashat ufo uppe i 200 åriga tallar. Du kan även välja att bo i en spegelkub som
"kamouflerar" sig i trädkronorna. Som kronan på verket kan du även bada bastu uppe
i nästa träd. Hur fantastiskt är inte det?
Jag känner mig helt hänförd och ska försöka göra allt så jag har möjlighet och råd att
bo där helst redan i mars. Titta in på deras hemsida här!
Kommentarer
Andie

Coolt, jag hade bara hörtalas om att vissa hotell har tema rum men inte alls på det här viset.

2011-01-10 @ 15:37:38
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
evelina

Nä detta är visst byggt 2010. =) Gillar tanken.

2011-01-10 @ 17:30:15
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!