2011-01-10 ? 22:39:17

Säg vad inte fina ord, våfflor och mönstrat porslin kan göra!?

Senaste dygnen (svårt att veta vad som är natt och dag ibland) har jag läst igenom
kollektivavtalet för hotell och restaurang och pluggat fondskola via e24 privatekonomi
sida. Jag har drömt mig bort till trädkojehotell i harads och varit skridskoprinsessa i
ferrumparken. Jag tänker genomföra allt jag påbörjat och mer projekt kommer.
Jag bara älskar januari för att det är en sådan hoppfull månad. I kylan tänker man
kallt och klart. Problem andas man ut som varma moln från munnen.
Och tack för era fina ord och kommentarer. Det känns en hel del mycket bättre nu.
Jag är okej med det nu.
Kommentarer
kajsa

åh, jag älskar dom där kopparna, så himla fina!

2011-01-12 @ 11:20:34
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!