2011-07-20 ? 15:50:33

Loppisboda och jordgubbstårta

Jag köpte en vägghylla på bagageloppis i Stavaträsk. 50 kronor fick jag ge för denna lilla skönhet. De färgglada äggen köpte jag i Lisas loppisbod.
Denna fina sytunna med lock köpte jag också av henne. Tror den blir utmärkt att gömma småsaker i. Så fort jag köpt massa småsaker förstås. =)
Men detta var inte det enda bra med den loppisbodan. Snälla Lisa bjöd mig, mamma, pappa och syster på kaffe och JORDGUBBSTÅRTA! Ja jösses vad smaskigt det var. Hon är bara för snäll hon Lisa. Tusen tack för trevlig fikastund!
Kommentarer
au

Jag skulle gömma allt garn man äger där! :)

2011-07-20 @ 19:53:22
evelina

Jag t'nkte mer på traktors =D

2011-07-20 @ 22:08:58
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
Andie

Vilka fina loppisfynd! Me like sytunnan den var jättefin.

2011-07-25 @ 22:02:39
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!