2011-06-10 ? 16:01:28

Dagens grönt och ätbart

Imorse vaknade jag kl 08 av att jag inte kunde andas. Det var en extrem värme att vakna upp till. Så direkt ville jag ut och tog en morgonpromenad. Efter det blev det en lätt och kall frukost på bron. Klänning, bara ben, kaffe, yoghurt och en brödbit. Efter frukost var vi och handlade för en trevlig lunch. Det blev lätt sallad och grillad kryddkorv med olika röror. Tårta och kaffe till efterrätt. Studenttårta för inget annat fanns att få tag på. =)
Efter all mat bredde jag ut mig vid kaninburen och solade solade solade. Jösses jag saknat solen.
Kommentarer
Catrin Garderobstankar

Det ser underbart ut! Och du har en award att hämta på min blogg :)

2011-06-10 @ 22:37:04
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!