2011-06-02 ? 13:04:00

Tipp och topp

Vaknade och insåg hur mycket jag saknar att ha en egen dator. En laptop att ha i knät i sängen på morgonen medan solen skiner in genom sovrumsfönstret. Sedan insåg jag hur mycket jag saknar ett eget boende med egna fönster och eget sovrum. Sedan insåg jag att jag saknar solen fruktansvärt mycket och att allt regnande har tagit på mitt humör. Sedan insåg jag att jag saknar en riktigt bra kamera också som jag kan fånga alla solskensbilder med. Men allt sådant får väl ta den tid som det behöver. Så jag andades ut och klev upp ur sängen.
Men det finns ju saker som är bra också. Som den grekiska grillade ciabattan med oliver, fetaost och tapenade på Café Rost. Jag bara älskar den! En sådan och en stor kopp svart kaffe gör ju vilken dag som helst. Fast igår var ciabattan slut så det fick bli med foccacia. Gick lika bra dem med.  En annan bra sak är grönt gräs och nymålade naglar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!