2011-06-04 ? 07:18:00

Njut av lukten och lite jord under naglarna



Jag skulle nog allt vilja ha några pigga solrosor i rabatten i år igen. De är så härligt gula och charmiga. Det gick tyvärr inte så bra med mina två förra solrosor. De ska ju stå i söderläge med mycket sol. Något som mina inte fick. Men gör om gör rätt. Nästa vecka ska jag ordna några glada gula. =)



Några härliga kryddtagetes i samma gula färg hade också varit roligt. Att de går att äta är ju bara ännu bättre. Roligt att lägga till i salladen kanske.



Om jag skulle byta ut några av mina vanliga rabattblommor kring gäststugan till väldoftande lavendel. Ojoj jag har mycket att pyssla med i sommar.

Kommentarer
Catrin Garderobstankar

Åh tack så mycket :)



Ja jag älskar skellefteå! Det är så vackert och jag upplever att det är så rent. Jag har spenderat många sommarkvällar i Skellefteå och Varuträsk i mina dar.

2011-06-04 @ 16:05:29
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Lisa L

Har du en gäststuga i nlt ? kram

2011-06-09 @ 07:39:47
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!