2011-03-27 ? 14:33:04

Det är så logiskt, alla fattar utom du. Du har inte en aning.

Jag kan inte riktigt förstå det här. Vi lever de sista fyra dagarna i lägenheten och sedan väntar
flytten som vi har väntat så länge på. Just nu borde jag bubbla av inspiration. Packa ännu mer
porslin, putsa och feja, drömma mig bort och plantera jordgubbsland i tankarna. Men det är lite
platt fall på den fronten. Det känns bara overkligt och att mina tankar inte alls är med mig. Det
är så ologiskt. Ska försöka peppa mig med inspirationsbilder och era fina bloggar. Jag har 200
olästa på bloglovin. Gott!
Kommentarer
Madeleine

vilka fina ramar!

2011-03-29 @ 23:07:30
URL: http://bonjourvintage.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!