2011-11-21 ? 23:43:41

ommöblering i väntan på tillökning

Jag har kännt mig så duktig dessa dagar. Kartongerna som stod i tvättstugan har blivit genomgångna och åkt ut. Jag har tvättat all textil jag hade i huset. Dukar, mattor, gardiner osv. På bilden ligger ännu två dukar på tork. I övrigt är tvättstugans golv tomt nu.
Sovrummet blev ommöblerat för att anpassas bättre till spjällsängen och den kommande babyn.
Spjällsängen står redo och klar i sitt eget lilla hörn. Nära vår säng och med en liten speldosa i form av en måne som babyn fått ta över efter sin storasyster.
Kommentarer
Andie - med pyret i magen

Jag har hört talas om att gravida kvinnor börjar boa in sig i slutet av graviditeten och det märks att du vill fixa det så fint som möjligt till bebisen anländer.

2011-11-22 @ 21:23:12
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
evelina

ohja det började redan i somras när jag ville renovera nlt och ordna ett ordentligt boende i kiruna. så det är inte helt fel tänkt

2011-11-22 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!