2011-10-05 ? 20:14:54

Äntligen tillbaka! Back on track again

Hej och välkommen hem till oss på Bromsgatan! Nu har vi äntligen fått internet och jag kan äntligen ta tag i både bloggandet och mina 254 olästa inlägg på Bloglovin! Här är halva köket och halva vardagsrummet. Faktiskt så lever vi fortfarande lite såhär knapert med möbler. Men på lördag åker vi med två bilar och två kåpasläp till Tromsö för att hämta påfyllning. Då blir det andra bullar. =) Till på detta har vi i alla fall ett sovrum, en toalett, ett badrum och en barnrum. Att vara sambo med Armin är inte illa alls. När man kommer hem från jobbet är sängen bäddad, disken diskad och kylskåpet påfyllt! Det är som magi! Dessutom så skämmer han ju bort en med massa god lagad mat. Gilla att vara sambo med en kock! Jadu du ska veta att du är guld värd <3
Kommentarer
Andie - med pyret i magen.

Vad skönt att ni kan börja er lilla familj i en lägenhet på riktigt!

Och med tanke på alla olästa inlägg så kanske jag kan vänta mig några kommentarer. ;-)

2011-10-06 @ 14:18:58
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
CJ

Åh, trattkantareller! Höstens bästa, ja nästefter kantareller då.



SVAR: Verkligen, sen kan man väl bara hoppas på att pälsen inte är äkta. ;)



2011-10-06 @ 23:04:26
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!