2011-10-07 ? 09:02:04

Årets första RIKTIGA snö!

Glad i hågen gjorde jag mig iordning för att ta lite schyssta snöbilder till bloggen. Nya kängor från Lundhags och vantarna jag fick av Lisa. Men just då ringde Armin som var påväg till jobbet och sa att jag borde gå ut och se över min bil.
Det syntes långa vägar att det inte var riktigt okej med den....
Jag som var mest orolig över att jag ännu hade sommardäck. Det var ju minsta problemet.
Inte lika roligt alls. Sitter nu med en varm kopp Ögonblink med massa vispgrädde och väntar på lite hjälp från pappa. Trädet ser inte så mycket för världen ut men tungt var det!
Kommentarer
Andie - med pyret i magen.

Stackars din lilla pärla som blivit överfallen. Blir lite chockad över att ni redan har snö!! Vi har fortfarande t-shirt väder vissa dagar, det visar ju bara hur enormt stor skillnad det är från norr till söder.

2011-10-07 @ 14:24:29
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!