2011-10-15 ? 21:08:29

En lånad lista

10 FAVORITER
Färg: Orange
Mat: Pannkakor/plättar/våfflor med en stor klick sylt och massa fluffig grädde
Band: För alltid i mitt hjärta THE ARK.
Film: Labyrinth
Bok: Marie Antoinette
Sport: Gillar att hejja på Skellefteå AIK och ishockey överhuvudtaget är en störthärlig sport. Själv gillar jag skridskor.
Årstid: Skoterkörningsvåren
Veckodag: Torsdag för det är plättdag på jobbet.
Glassmak: Choklad eller något med mycket bär i.
Tid på dygnet: Riktigt tidig morgon då ingen annan i världen ännu verkar vara vaken. Man smyger upp och har egenstund för sig själv. Dricker thé och äter frukost och vaknar i egen takt. Bara för att någon timme senare (när alla andra stiger upp) går man och vilar i sängen lite till. Avslutas med en andra frukost alternativt frunch med en god vän.
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Lite slutkörd i kropp och sinne.
Smak: Lakrits
Kläder: Riktigt höga jeans med knappar över en rund mage. Topp med nåt fluffigt på axlarna.
Bakgrund: Ljudet av tvn som visar "Fångarna på fortet"
Nagellack: Avskavt och halvt bortbränt rött nagellack.
Tid: tjugofyrtiosex
Omgivning: Vårt vardagsrum. En enorm brun soffa, en ännu större guldlampa, ett bord med nitar och ett stort gäng svartmetallskivor och kokböcker som jag verkar ha blivit sambo med.
Irritationsobjekt: Min näsa. Snälla jag vill inte bli förkyld nu!
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej faktiskt inte.
Brutit mot lagen: Ja jag har ätit lösviktsgodis i affären och druckit alkohol på allmän plats.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Japp minst en gång de senaste somrarna.
Varit med på TV: Inte vad jag vet.
Kysst någon du inte känner: Kan ha hänt.
3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Maria och Annelie.
Du tycker om: Min älskade Armin och vårt barn som vi väntar på. Jag tycker om henne som blir storasyster till bebisen. Jag tycker om min familj och alla de vänner som känner sig berörda. Jag tycker om farmor och mormor och mina kusiner. Jag tycker om bloggläsare som kommenterar. ;) (obs pik)
Du inte gillar: Personer som är glada och trevliga utåt men så fort man vänder ryggen till så kommer skitsnacket. Ja snälla ni dra någonstans!
Kommentarer
Andie - med pyret i magen

Intressant lista.

2011-10-16 @ 18:07:46
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!