2011-09-04 ? 17:14:45

Dumma dumma du

Idag är ingen sådär bra dag. Jag gick igenom mina kläder och plockade bort sådant som är för litet nu under graviditeten. Samtidigt lyssnade jag The Ark och städade upp i mitt flickrum som jag nu bor i hos mamma och pappa. Plötsligt fick jag en dejja vu känsla av att vara 15 år igen. Det var inte ett dugg roligt! Så nu är jag arg och bitter över Kiruna och dess brist på lägenheter. Fan fan fan över dig dumma stad. Nu ska jag dricka körsbärsthé som jag köpt i finbutiken i Kalmar.
Kommentarer
CJ

SVAR: Kul att du är tävlingssugen, tävlingen är uppe nu. :) Lycka till!

2011-09-04 @ 22:49:21
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!