2011-09-01 ? 15:19:38

Hej Kalmar!

På måndagen var vi framme i Kalmar och hur skönt var inte det. Flera dagar på en och samma plats när vi redan kört mer än 360 mil med bil. Jag fick träffa Armins söta mormor. Hon var så kramgo.
Första kvällen gick vi alla ut på restaurang. Jag åt pasta med tomatsås och kyckling. Ojoj vilken dille jag har på tomatsåser just nu. Det och pannkakor är nog det bästa.
Fast några små utflykter gjorde vi ju förstås. Vi åkte till mormors barndomsby Björkmossa och besökte hennes gamla barndomshem. Ojoj vilken lycka det var för henne och så trevligt för oss att få se.
Vi besökte slottet och gick stadspromenader.
Gick i parker och hängde i träd.
Vi var lite kulturella.
Vi var och tittade 3d-bio en kväll vid hamnen. Jag måste erkänna att jag grät till Conan barbaren.
Sedan åt vi ju en massa massa till. Det är nog det vi gjort mest denna semester! Haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!