2011-09-01 ? 14:42:43

Glasriket i Kronoberg och Kalmar län

När vi ändå var på väg från väst till öst så stannade vi till i Glasriket. Både i Kosta och i Orrefors för att inhandla lite fint till vårt gemensamma bo som vi ännu inte har.
Det var som en riktig godisbutik, ja ögongodis faktiskt. Jag fann en enorm skål direkt jag kom in som jag sedan höll hårt fast i.
Vi gick igenom flera byggnader och tillbringade alldeles för många timmar bland allt vackert.
Köpte bland annat champagneglas, vinglas och ölglas. Detta var vinglasen i serien Capri.
Taklampan hade jag allt velat ha. Men det stod inget pris på dem och lika bra var nog det. Men bilder kommer senare på shoppingen. Det gick några tusenlappar. Ojoj så lätt hänt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!