2012-04-04 ? 00:05:57

3 mars- första skidturen för 3

Igår var jag, Armin och Niilas på vår första skidtur tillsammans. Vi åkte 2,5 kilometer runt sjön alldeles just brevid oss.
Gossen låg varmt och gossigt nerbäddad i den rissla som jag själv åkt i när jag var litet babybarn. Gossen låg på ett fårskinnsunderlag, i sin fårskinnsåkpåse, inlindad i en filt under en annan filt. Det gick alltså ingen nöd på den gossen. Trots att solen lyste så hade vi några minusgrader.
Gamla klistrade Elan-skidorna som hängt med XX-antal år... De funkar fint OM man lyckats få dem på sig!
Armin drog risslan första biten och i alla nedförsbackar. Jag är ju som Charlotte Kalla fast med lite fallvarning i nedförsbackar som lutar fel.
Kommentarer
Andie

Vårt avlånga land är bra konstigt. Vi har tussilago och krokusar i rabatterna och ni kan åka skidor...

2012-04-04 @ 01:21:50
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
evelina

Dit vi ska ihelg har ännu mer snö! =)

2012-04-04 @ 22:02:12
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!