2012-08-25 ? 18:54:47

4wdr bland djungelbjörkarna

Det är ibland lite av en utmaning att vara friluftslivsmamma (eller mormor och morfar också för den delen). Idag gick vi igenom en djungel av små fjällbjörkar. Hoppa över stubbar och korsa mellan stenar.
Niilas tittar på utsikten från ett träd
Morfar och Niilas i bäcken och kollar efter fisk. Riskaka i handen. Mums mums!
Det är gott att äta i skogen. Vi värmer hemmagjord pizza som bakats imorse.
Mellis smakar bäst utomhus!
Min lilla fisk. Men jag fick de två första i alla fall!
Kommentarer
Sofie

Haha ni får skaffa er en crosscountry vagn!! Men kan tänka mig att Niilas sover som en stock när det guppar och gungar i vagnen! Åh ja mellis smakar ju helt klart bäst i skog och mark, nästan så man blir sugen på melliset så fort man lämnar huset! Vilken fin sticka tröja han har, stickat den själv?!

2012-08-25 @ 21:09:50
URL: http://blmstertappan.blogg.se/
evelina

Jag har köpt en sådan... tror jag... jag måste bara åka till Vittangi och hämta den :) Ja matsäcken går åt ganska så snabbt. Tre kast med spöt så skriker magen efter något gott tihi.. Tack det är återanvänt retro. Min moster tror jag har stickat den till min bror för typ 28 år sedan hahaha

2012-08-25 @ 21:17:50
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Men åh va härligt ni ser ut o haft det =)

2012-08-28 @ 07:44:33
URL: http://www.emmgus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!