2012-08-03 ? 18:07:32

Gäststugan

Det hann bli sena kvällen innan gäststugan stod färdigt. Solen gick ner över byn.
Den nya soffan med utdragbar säng undertill. Locket är nere så det ska synas. Dock behöver jag lite väggdekorationer och tavlor känner jag. Funderar på tyg a la Ernst ni vet. Ett litet bord vore också toppen som man kan flytta när man bäddar ut.
Köksbord och omaka stolar. Insynsskydd i dörren. Hylla från IKEA.
"Köksdelen" ska få spisplattor och kaffe/vattenkokare. Handdukar och sängkläder staplas fint på hyllan. Porslin in i skåpen. Detta blir nog tokbra! (En dag ska jag nog byta antagligen golvmatta eller hela golvet.)
Kommentarer
Andie

Oj så tokmysigt det ser ut i gäststugan! Och jag tror säkert att du kan skapa något riktigt häftigt som väggdekoration.

2012-08-10 @ 23:29:05
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!