2012-08-01 ? 21:45:05

Nu är gossen 7 månader och 3 dagar

Niilas har ju blivit så stor på det senaste. Nu åker han i sittvagn.
Han dricker vatten ur glas. (Han blir arg och förnärmad om man ger honom napp eller flaska) Han äter gröt till lunch, ett mellanmål och en redig middag med efterrätt och inte endast bröstmjölk. Han plockar också upp och äter också frukt och grönsaker själv om man skär dem i mindre bitar.
Han kan sitta själv utan stöd.
Sedan så kan han promenera med stöd av oss eller gåvagn. Som jag sagt innan. Nu är det fart på gossen!
Kommentarer
Andie

Ja jisses vad tiden rusar iväg och så mycket händer hela tiden. Jag ser skillnad från dag till dag på Pyrets utveckling och det är så fantastiskt och coolt.Och du bjussar ju på riktigt härliga bilder på Niilas i detta inlägg!



P.S. vet du när det är dags att byta till större bilstol förresten? Vi har en sådan som man har till bebisar och Pyret sitter fortfarande bra i den men jag börjar undra om det kanske är dags att börja leta efter en ordentligare bilstol.

2012-08-02 @ 22:54:31
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
evelina

Ja det händer mycket nu när de blivit några månader. Så mycket upptäckarlust och lek. Jadu jag såg faktiskt över våran igår och försökte ändra lite inställningar. Den blev ju bättre anpassad men jag börjar också känna att det är dags för en ny. Fast de påstår ju att babyskydden ska räcka till 12 månaders. Men ska nog handla en 0-4 års i slutet av månaden. Jag har ögonen på en besafe izi kid x3.

2012-08-03 @ 00:46:59
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!