2012-12-02 ? 23:54:30

24 årsdagen

 
Idag har jag firat min 24 årsdag. Jag har fått så mycket grattis och presenter så jag blir generad. Dessutom har mina två gullgossar gjort allt som möjligt går för att göra min dag alldeles alldeles underbar. Imorse tisslade och tasslade de så jag fick thé och presenter på sängen. Sedan ordnade de frukost och bakade tårta.
 
 
Jag fick så fina presenter utav dem. De var så "mitt i prick" passande mig. En prenumeration på min favorittidning "Traktor Power" (!) och en underbar mjuk huvtröja från RÖJK. Niilas har också ritat lite åt mig. Det ska jag spara föralltid alltid. <3
 
 
Min goda tårta men jordgubb/gräddfyllning och överdrag av chokladmousse. Gjord av mina gossar.
 
 
Blommor av Momso!
 
 
Underbar marimekko burk och matchande servetter av mor och far. Åh dessa har jag klämt på i affärn. Så kär!
 
 
Min favorittröja i en annan färg av mor och far. 
 
 
Dammsugare- av de samme.
 
 
Lykta full med choklad av mina föräldrar. Ernst ljusstake med ljusmanschett av Sandra, Annelie & Peters (x2) TACK!! På bild syns också två småskålar på fot som jag bytt till mig via min egenstartade fb-grupp Kiruna Bytesmarknad.
 
 
Ett par alldeles egna nuottisar i renskinn av bästaste syster och Teemu i Finland. Dessa ska jag rocka runt i överallt framöver. På stan, på byn och hemma i soffan. Jämt!
 
 
En teckning av min brorsdotter. Tack!
 
 
Kuddfodral till myshörnan i vardagsrummet 
 
 
Hjärtdekoration på snöre av Maria och Fredrik. Denna ska hängas på sin plats i hallen imorgon.
 
Tusen tack för alla grattis, besök, hälsningar och presenter! Tusen tack för det fina blogghälsningen!
 
 
 
 
Kommentarer
Maria - Min väg till fotograf

Hej! Kika in på min blogg, har en julkalender där. Fylld med massor av tips, tävlingar, recept, julklappstips och massa mer :D Tävlingarna som redan varit avslutas inte förräns på juldagen så du kan anmäla dig till dom med :)

2012-12-15 @ 11:18:09
URL: http://mariapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!