2012-02-11 ? 12:26:37

Augustas chokladbollar blev inte mina chokladbollar, inte i år...

I helg är det marknad i Kiruna. Det är väl som samma gamla saker år efter år. Men detta bord blev direkt min storfavorit. 8 chokladbollar/cookies för 100 kronor. Ja, nog hade jag handlat för 200 kronor direkt om inte sonen varit så chokladkänslig. Det är konstigt eftersom det var nästan det enda jag åt under sista månaden av graviditeten.
Men Armin piggade upp mig med en fika på nya Safari istället. En kopp varm choklad åt honom och åtminstone en chokladboll åt mig. Puss! Den lever jag länge på!
Kommentarer
Sofie

så synd att er lille son är lite känslig mot choklad, det är ju så hiskligt gott! men har hört att det är ganska vanligt att de små inte gillar när vi äter choklad, hoppas det blir bättre iallafall!

2012-02-12 @ 21:25:33
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Andie

Vad konstigt att sonen blivit känslig mot choklad.. kanske över doserade du under graviditeten ;-)

2012-02-23 @ 11:23:16
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!