2012-02-17 ? 12:48:00

Urväxt

Idag har jag tagit tag i gossens garderob. Eller hans två hyllor med kläder i alla fall. Jag tänkte klä på honom här för någon dag sedan och insåg att bodyn jag försökte knäppa igen aldrig skulle gå att knäppa igen.


Liten har växt ur sina första kläder! Så idag har jag strykt och vikt alla storlek 50 så fint och lagt undan tills det är dags igen nästa gång. Men först var jag tvungen att snusa och gosa den lilla bodyn som Niilas hade på sig när vi fick åka hem från BB. Underbara minnen i ett så litet plagg.


I veckan kom han med i föddes-annonserna i Kirunatidningen. Men han är nu 7 veckor. Inget nyfött spädbarn utan en riktig baby. Som ibland har darrande underläpp innan första skriket kommer. Ibland är han go och gla och pratar med oss. Han är ofta så på morgonen. Jag tror att han har många drömmar att berätta om. Eller så har han saknat oss likamycket som vi saknar honom när han sovit länge och gott.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!