2012-01-28 ? 22:32:15

Grattis Armin 32 år!

Imorse steg jag upp lite före resten av min lilla familj. För det är nämligen Armins 32 årsdag! På morgonen började jag att fira honom med äppelmazariner, vaniljsås och hallon. Thé, kort och såklart en present också!
I presentpappret gömde sig en present som jag specialbeställt av Göte från Jukkasjärvi. En stor fin kåsa med gravering och vackra silverdetaljer.
Efter fikat på sängkanten gjorde jag klart tårtan som jag påbörjade igår. Vi fick massa fikagäster och vi hade en toppentrevlig dag. Armin fick lite goa drycker (kanske passande till kåsan ;))
Sedan blev vi bjudna på middag av mor och far. Renskav och potatismos. Det var hur gott som helst. Utav dem fick han ett roligt kort, en hopfällbar såg och en balaclava. Perfekt till stundande skotersäsong! Ikväll är han på konsert och imorgon drar vi till Parkalompolo för att fira nästa födelsedags"barn".
Puss och grattis min älskade!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!