2012-01-24 ? 23:49:08

Om när

Del 1 av 5 är avklarad i min distanskurs "Projektledning". Jag tar det som en seger och ett bevis på att det går att kombinera studier med mammaledighet. Men just nu längtar jag efter mer vardagliga saker och jag är så glad över att Armin ska ta ut lite pappadagar i nästa vecka. Så vi får vara tillsammans alla tre. <3 Vi börjar redan ihelg med en tur till gammelfarmor i Parkalompolo. Jag tänker mig kalla vinterdagar med barnvagnspromenader efter byavägen. Jag tänker mig kaffe i egna koppar och finska tv-program. Jag tänker mig lyckan över att få visa upp gammelfammos nya barnbarns barn. Sedan hinner jag nog titta till min pärla Backcountryn som väntar på säsong.

Det är precis sådant som jag vill ha tid för och göra just nu. Inte om, inte när... Bara va!

Idag 24 januari firar ju bloggen 3 år dessutom!!!
Hurra Hurra Hurra!!!
Kommentarer
CJ

Grattis till tre år! :) Och till den söta bebisen!

2012-01-26 @ 21:05:15
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!