2012-06-13 ? 23:03:58

Bygga egen drivbänk

I förra veckan då det regnade så det inte gick att måla så passade jag på att skrapa lite gamla fönster i förrådet.
Gossen låg och sov i vagnen medan jag skrapade, borstade och borrade.
Jag hade en tanke på att dessa skulle bli en utmärkt drivbänk!
Jag hittade även en färdig låda i lagom storlek i det andra förrådet. Så jag fick använda min borrmaskin och skruvdragare som jag fått i julklapp och satte dit ett par gångjärn. I botten la jag en svart sopsäck. Nu i dagarna ska jag fylla den med mull från komposten och planteringsjord. Men i år ska jag fuska och köpa färdiga blommor och plantera i. Jag har ju inte hunnit så något i förtid. Denna ska pallas upp på ett par stenblock och ställas någonstans vackert i trädgården och bara blomma!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!