2012-03-08 ? 14:14:00

5. Something I wore

Jag har gått igenom mina saker de senaste veckorna. Jag fann den här kjolen. Den jag bar på den första bilden som jag la ut på mig själv på den här bloggen i januari 2009. Jag drömde då om sommaren och trädgårdar. Jag drömde om min egen oas och jag fann den faktiskt i Norrlångträsk. Nu idag drömmer jag liknande igen. Om ett eget hem. Kiruna flyttas och i mars nästa år ska min lägenhet rivas. Så jag kan inte låta bli att undra. Om ett år vart är vi då?
Kommentarer
Sofie

då hoppas vi att ni har ett nytt hem som ni trivs underbart i! Hur känns det egentligen när staden ska flytta? för en som inte bor där så är det så svårt att förstå!

2012-03-10 @ 22:09:08
URL: http://blomstertappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!