2012-03-11 ? 22:30:04

En åtta imorgon

Här skulle det egentligen finnas en nummer 8 My sky. Men en av mina gamla favvofilmer är på tv. Pretty women. Jag och pappa brukade kolla den om och om igen. Ibland två gånger på en dag. Jag älskar hennes shoppingrunda på Rodeo drive och när Richard Geere kommer på sin vita "häst" på slutet. Fairytale! Dessutom saknar jag Armin så enormt mycket just nu. Han har varit i Norge några dagar och är på sin väg hem just nu. Jag och Niilas har varit solo här hemma. Men det har gått bra. Jag springer och tittar till gossen i reklampauserna. Inte för att det behövs. Han sover så gott i sin egen säng. Men för att jag älskar att titta på honom. Min skatt. Så jag återkommer imorgon med en ny ljus himmel. En uppdaterad!
Kommentarer
Anna

Hej !



Håller med dej helt, när hon shoppar ä bland de bästa i filmen =)

Hoppas allt ä bra

Kramar

2012-03-12 @ 19:48:04
URL: http://skokartongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!