2012-03-04 ? 22:49:25

Vyssan lull, koka kittelen full. Det kommer tre vandringsmän på vägen. Den ena han är halt, den andra han är blind, och den tredje har trasiga kläder

Denna rara vagga fick jag hem idag. Köpte den via fb från en tjej i Antnäset och snälla Rallarn hämtade upp den åt mig och körde den hem. Service! Jag hade en fundering om denna skulle uppskattas av Niilas när han har magknip och bara vill bli omstoppad och vyssjad. Dessutom funderade jag lite på nästa barn. Inget på gång ännu men det finns tankar om fler i närmsta framtiden. Men en sak funderar jag om babysars sömn. Min gosse som nu är drygt 2 månader sover bara en gång under dagtid. Nätterna är jättebra och han ligger i sängen till i alla fall åtta på morgonen. Somnar sedan vid elvatiden och sover 2-4 timmar. Men sedan envisas han att vara vaken till kvällen 21-22. Jag tycker inte att det känns nog. Måste googla detta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!