2012-05-09 ? 23:06:19

Du är så söt, min kära lilla ponny

Ikväll hade jag för andra gången lite ensamtid. Det vill säga att Armin var med Niilas själv så jag hade babyfritt. Det har jag bara förr gjort en gång för att springa ett ärende men nu passade jag på att följa med en vän och hennes dotter till stallet på kvällen. Där har jag inte varit på flera år men det var riktigt mysigt. Kela med ponnyer och titta på ridning. Det var inte alls illa. Jag har aldrig varit en hästtjej men följt med vänner nån gång ibland och så har jag varit på turer med islandshäst via konfirmationen. Rida islandshäst är något jag gärna gjort igen. Islandshästar och ponnyer är lagomt stora för mig. Tack för att ni drog med mig en sväng! Det är alltid roligt att göra något annorlunda.
Kommentarer
Anonym

Hur underbart härligt det än är att vara mamma, tror jag det är viktigt att man ibland unnar sig lite egentid, så man orkar vara den glada mamman resten av tiden! Så är det iallafall för mig!

2012-05-11 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!