2012-05-25 ? 13:29:00

En helg(ad) stund

Ihelg ska jag och gossen spänna släpet efter bilen och föra skotern till Parkalompolo för förvaring till nästa säsong. Det ska bli så roligt att få visa upp hur stor vår gosse blivit åt min farmor. Min syster och Teemu kommer också och jag har fått ett MMS av dem på en gåva som Teemu vill ge åt Niilas. Ska visa er här i bloggen när vi är åter hemma på söndag. På söndag är det morsdag. Första gången som jag får vara med och fira som någons mor. Jag älskar att vara mamma och jag ser fram emot att krama om min gosse extra mycket på alla mammors dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!