2012-05-31 ? 09:20:00

Sommaren är ett plock med lite av varje men med mycket kärlek

Åh nu ska jag berätta att nästa vecka åker vi till NLT och stannar tre veckor. Det blir underbart. Ska hämta upp färg, spik och skruv och passa på att måla färdigt utsidan av huset och byta lite dålig fasad mot nytt fräscht. Jag hann göra en kortsida förra sommaren då jag jobbade så galet mycket och semestern gick åt min och Armins sverige-resa. Så tanken är att jag ska bjuda på härliga bloggbilder från västerbotten under juni månad. Sedan är planerna för resten av sommaren ungefär såhär. Vi ska hämta storasyster från norge efter midsommarn. Tillsammans ska vi ta med barnen upp till Pounikko till sommarvistet. Det blir skogskoja, rengärden och mygg som biter i öronen. I juli blir det några kortare resor från och till Norrlångträsk. I augusti blir det förhoppningsvis en resa till Niilas och storasysters farmor och farfar i Österrike. Så det är sommarplanerna för oss.

Rekommenderade blogginlägg från förra sommaren:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!