2012-05-24 ? 14:08:07

Tjing tjing


Jag har inte glömt bort bloggen men jag har satsat stenhårt på att slutföra min projektledningsrapport. Jag kan skriva hur mycket som helst så min största utmaning är att begränsa mig och följa uppsatta ramar. Det blev en projekt på absolut max antal sidor. Kravet var mellan 4-9. Självklart skrev jag nio. Med inga marginaler! Tanken var väl att jag skulle gottgöra min frånvaro med massa bilder som jag tagit den senaste veckan men kamerans minneskort har varit fullt. Så ni får en bild från Västerbotten i maj förra året istället. Jag ska berätta mer sedan om planerna för de närmsta månadera. Tjing tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!