2012-05-15 ? 14:30:02

FB-fritt

Min gosse tar sig en powernap och jag inleder min första facebookfria dag. Jag tänkte att kan man släcka ner lampor och diverse för klimatet så kan jag släcka ner facebook för resten av veckan för att göra något annat. Jag och Armin har en överenskommelse så han avstår också från någonting. Hans mobilsurfande.
Det jag hoppas på med mitt nedsläckande av facebook är att få känna på mer av "hur tiden innan facebook" var. Då man ringde istället för att skriva på facebook. Förr läste jag mycket mer böcker också. Sådant hoppas jag på nu. Men självklart finns det ju ett problem. Jag som är så dålig på att bära med mig mobilen. Haha men fortsättning följer. ;)
Kommentarer
sofie

så duktigt! tror det är nyttigt att ibland ta sig en funderare vad som man har prioriterat bort mot all den tid man sitter framför datorn! ja läste också massor med böcker förr, men nu hinns det inte med. Det är ju allt något speciellt att bli "helt fast" i en bok och tänker alltid att jag ska ge mig mer tid till att läsa böcker, måste ta mig i kragen och köpa hem en riktigt bra bok som jag inte kan avstå ifrån!

2012-05-17 @ 21:46:49
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Andie

Jag borde verkligen följa ditt exempel men jag är urdålig på att inte logga in bara för att kika på FB, galet men sant. Fast vissa dagar slår jag inte ens igång datorn så det kanske jämnar ut sig....

2012-05-19 @ 10:58:46
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!