2012-05-28 ? 20:29:00

Sleep little willow kitten

På söndagen kände jag att jag verkligen behövde en promenad. Natten hade bjudit på oönskade bravader som jag kan berätta mer om sedan. Så jag slog fyra "humlor" med en smäll. Jag tog en bypromenad, fick gossen att somna skönt, var på traktor-spotting och fick några fina bilder på köpet.
Videkissar som jag ej lagt märke till på flera år hamnade nu framför linsen. Ett fång fick följa med i vagnen för att gossen också skulle få se dem när han vaknade.
Vägen in till byn. Jag älskar vägbelysningen som liknar glaskupor med hatt.
En av fyra traktors som jag såg efter promenadvägen.
Det har varit för lite traktorbilden på bloggen tycker jag allt.
Valda delar av mitt Parkalompolo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!