2012-05-29 ? 22:15:00

Morsdagspresenter

Jag vaknade i soffan med gossen i famnen på söndagsmorgon. Niilas fick mysa med sin mormor medan jag och morfar ordnade kaffe. Sedan blev det tårta och paketöppning. Den till höger hade Armin skickat med åt mig. Oh så spännande att få sin första morsdagspresent!
Jag fick presentkort på valfri skönhetsbehandling på Salong Vinter. Det lutar åt att jag väljer helkroppsmassage med chokladprodukter. Det ska bli så spännande! Detta är något som jag aldrig annars hade tänkt att göra själv. Massage har jag heller aldrig fått så det blir nytt.
När jag kom hem till Kiruna igen så öppnade jag dörren till en ren och fin lägenhet, chokladhjärta och mitt alldeles egna första morsdagskort.
Denna ska jag spara för alltid! Älskar den! Kramar och pussar till min gosse och min Armin!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!