2012-11-09 ? 22:19:24

Instagram / hus-rookies!

 
Bjuder på lite blandade bilder från min Instagram. Jag har köpt mig en Iphone men vi är inte så kompis med varandra. Visst den funkar men jag gillar inte funktionerna eller äpplets regler. Får försöka mig på Itunes under helgen så jag får tillgång till mina bilder som verkar sitta fast där inne i telen. Nu bor vi i vårt hus. Massa inflyttningspresenter och blommor. Till och med mäklarn skickade blommor från Svensk Fast! Vi eldar i kamin och inreder med det vi har. Känns att livet just bara har börjat. :) Vi är hus-rookies!
Kommentarer
Andie

Tråkigt att du och telefonen inte är polare men vilka fina bilder du bjuder på. Det ska bli kul att se hur ni kommer att inreda i ert nya fina hus.

2012-11-10 @ 10:11:56
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!