2012-09-01 ? 21:40:00

En poserande guldklimp

 
Dagens frukost fick jag och Niilas äta i sällskap av endast varandra. Armin är ju i Norge och firar storasyster. Det blev en korthelg och den resan blir för lång för Niilas som inte gillar sin bilbarnstol vidare värst. Så vi stannade kvar hemma och hurrar härifrån istället. 
 
 
Jag tog fram kameran och pillade lite på den innan vi skulle börja dagens äventyr. Men Niilas blir så vild när en kamera kommer fram. Så fort man riktar den mot honom så sitter han snällt still och ler så mycket han bara kan. Urgullig!
 
 
Sedan ska han självklart se hur bilden blev. Då ler han ännu mer mot den söta babyn på bilderna. Jo har jag nämnt att han blev 8 månader i onsdags? Snabb sammanfattning. Niilas har sagt sitt första ord på sin 8-månadersdag den 29 augusti. Vi vinkade av pappa Armin som skulle åka på jobbet. Niilas ropade glatt "hej hej!" Chockade med glada föräldrar! Dessutom har han skjutit iväg i växten. Han gick direkt från 68 till 80. Jag hann inte ens köpa något i storlek 74. Testade att sätta honom på en personvåg. 9,6 kilo sa den. 9,6 kilo guldklimp!
 


Kommentarer
Andie

Åh vad roligt att Niilas växer och utvecklas! Och visst är det fantastiskt hur fort det går!

2012-09-03 @ 21:53:25
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!