2012-09-25 ? 22:02:16

Missoni

 
Imorse vaknade jag nästan kallsvettig. Jag hade ju glömt bort att Lindex skulle släppa sin Missoni collection till midnatt på hemsidan. Med andan i halsen slänger jag mig ner från sängen och startar datorn. Men nästan allt är slutsålt på barnsidan. Jaja jag sparade lite pengar i vart fall. Men sen kom jag på att jag faktiskt kan åka in till stan och kolla i Lindex butiken.
 
 
Tänk fast jag åkte in efter lunch så fanns ju det jag ville ha kvar och i rätt storlekar dessutom. DET är en enorm fördel att bo i en liten stad. Jag antar att det är många som har köat vid öppningtid i andra städer. Jag blev så nöjd och älskade mitt Kiruna lite mer.
 
 
Färgerna är så fina och mönstret har jag förälskat mig i för flera år sedan redan. Niilas blir en Missonibaby i ny body, byxa och scarf! Om jag inte blivit snål hade jag absolut mamma-matchat med en topp eller klänning.
 
Kommentarer
Sofie

Åh så avundsjuk jag blir, det är grymt fina!!

2012-09-30 @ 21:20:36
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Anna

Vill oxå ha!!!

2012-10-01 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!